כל העדכונים מהשעות הדרמטיות ברחבי המדינה | כתבה מתעדכנת

אתר קול חי No Comments on כל העדכונים מהשעות הדרמטיות ברחבי המדינה | כתבה מתעדכנת

עמוד מתעדכן עם כל הדיווחים השוטפים מהמחאות, ההצהרות, ההודעות וכל מה שמתרחש ברקע הרפורמה המשפטית

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

18:05 – מפגיני ימין התחילו להגיע לצומת סינמה סיטי בירושלים

18:03 – ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי תינתן לממשלה ארכה למושב הקרוב, להעביר את הרפורמה בהידברות ובמקביל סוכם בין השניים כי כצעד להגברת המשילות תעלה לאישור בישיבת הממשלה הקרובה הקמת המשמר הלאומי תחת המשרד לביטחון לאומי והצעת המחליטים תעלה כבר בישיבת הממשלה הקרובה.

17:58 – עדכון: בעקבות העומסים וזרימת האלפים – הפגנת הימין תתחיל בשעה 19:00

17:46 – עדכון ממאוחדת בנוגע לשביתה: עקב שביתת ההסתדרות הכללית, יתכנו שיבושים בפעילות מרפאות הקופה. ממליצים להתעדכן מראש לפני ההגעה למרפאה או להתקשר ל 3833* טרם ההגעה.

17:18 – חברת ישראכרט החליטה לתמוך בשביתה הכללית במשק. לפי החברה, השביתה תכלול את כלל העובדים, אך עובדים חיוניים הנדרשים לצורך שמירה על ההמשכיות העסקית ימשיכו בעבודתם.

17:18 – אגף השכר באוצר מבהיר: אין לשלם שכר לעובדי המגזר הציבורי אשר ייעדרו מעבדותם עקב השביתה.

17:12 – עדכון מבית החולים וולפסון: בעקבות הודעת ההסתדרות הרפואית והכללית על השבתת המשק ומערכת הבריאות, המרכז הרפואי וולפסון יעבור החל ממחר, ה27.03.23 יום ג׳ לעבודה במתכונת שבת שמשמעותה שלא יתקיימו טיפולים וניתוחים אשר אינם דחופים. פעולות מצילות חיים וניתוחים דחופים ימשיכו להתקיים כסדרם ללא כל שינוי.

17:12 – הודעה: המרכז הרפואי לגליל יעבור ממחר, יום ג׳, לעבודה במתכונת שבת. טיפולים וניתוחים אשר אינם דחופים יידחו. הודעה למטופלים המיועדים לניתוח, שלא ינותחו מחר, תינתן טלפונית. מטופלי מכון הדיאליזה, פעולות מצילות חיים וניתוחים דחופים יתקבלו לטיפול ללא שינוי.

17:08 – לפני זמן קצר, שוטרים פעלו בכניסה לעיר ירושלים באזור גשר המיתרים לפתיחת הציר לתנועה, זאת לאחר שנחסם על ידי מאות מפגינים במקום. הציר פתוח לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים.

17:07 – יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי בהפגנה היום מחוץ למשכן הכנסת: "אנחנו אומרות ואומרים מהרגע הראשון, אין דבר כזה עצירה, אין עצירה זמנית, עצירה טקטית. אנחנו לא נסתפק בפחות מגניזה מוחלטת של חקיקת ההפיכה המשטרית. אנחנו לא נסתפק בפחות מגריסה של חקיקת התועבה הזאת והשלכה שלה לפח ההיסטוריה".

17: אגודת הסטודנטים בקמפוס החרדי בקריה האקדמית אונו, במכתב בהול להנהלת הקריה האקדמית: אנו דורשים לבטל את ההחלטה להצטרף לשביתה הפוליטית, ולא להשתמש במיטב כספינו לניגוח פוליטי. באם לא תבוטל ההחלטה, תוגש תביעה ייצוגית.

16:12 –  שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בקריאה למצביעי הימין: "אנחנו הרוב. אסור להיכנע לאלימות, לאנרכיה, לסרבנות ולשביתות פראיות. אנחנו הרוב. בואו נשמיע את הקול".

video
play-sharp-fill

15:52 – הרמטכ"ל הרצי הלוי פנה לחיילי צה"ל, ומסר כי "זו עת לאחריות. כולנו עומדים על משמרתנו ואיש אינו נוטש". הרמטכ"ל הוסיף כי "מקומם של ביטויי מחאה הוא בזירה הציבורית. אין להם כל מקום בצה"ל. לכל אחד מכם אחריות אישית להתייצב למשימה ולבצעה בלי כל שיקול זר".

15:48 – יהודה אבידן מנכ"ל המשרד לשירותי דת הורה לכלל עובדי שירותי הדת להתייצב לעבודתם כסדרה: "ברור כי ההיערכות הנדרשת לאפשר לעם ישראל לחגוג את חג הפסח כהלכתו חיונית ובלתי ניתנת לעצירה".



0 תגובות